Administrator
Dołączył: 10 Wrz 2005
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:42, 06 Paź 2005 Temat postu: /Move icarus? |
|
|
|
Poswiecilem do tego celu stadium. Mam mala ilosc graczy na serwerze i raczej nikt z nich nie bedzie chcial grac w pilke. Bede sie martwil jak zechca.
Przejdzmy do glownej tresci popartej przykladami.
Otwieramy plik gate.txt i szukamy sobie takiego wpisu:
//Arena Spawn Point
50 0 6 72 140 73 181 0 0 0 //Arena Spawn
i zmieniamy na
//Icarus Spawn Point
50 0 10 11 12 18 19 0 0 180 //Icarus Spawn
Z czego poszczegolne numerki odpowiadaja za:
50 - numerek wrot
0 - nie mam pojecia - w opisie jest flag
10 - numer mapy
11 12 - pierwszy punkt przekatnej naszego miejsca ladowania
12 18 - drugi punkt przekatnej naszego miejsca ladowania
0 - nie mam pojecia
0 - nie jestem pewny ale to jest bodajrze kierunek w ktora strone patrzy postac po wyladowaniu
180 - min lvl jaki przejdzie przez dany gate.
Dodatkowo u mnie to dziala nawet z dinorantem, bez skrzydel czy tez dinusia lub postac z nizszym lvelem niz 180 na chwile znika ale wraca do miejsca z ktorego probowala sie movnac.
W tej wersji dziala tylko opcja /move stadium.
Jesli chcemy miec mozliwosc wpisania /move icarus (lub cokolwiek innego) musimy poddac obrobce plik message_xxx.wtf.
Do tego bedzie nam potrzebny wtfedit.
Uruchamiamy wtfedit.exe (do dzialania potrzebuje mchset.dll, nie zawsze jest wraz z exekiem), w dolnym lewym rogu jest przycisk z literka "( R )", tym przyciskiem otwieramy message_xxx.wtf i szukamy po poszczegolnych krateczkach linijki 214 07 00 7 stadium. Wskazujemy te linijke myszka, w dolnym oknie pojawi nam sie opis stadium i w to miejsce wpisujemy icarus (lub to co ma byc tym hokus-pokus do przeniesienia do icarusa). Z prawej strony na wysokosci okienka w ktorym wpisalismy nasze hokus-pokus mamy 3 klawisze. Nie mam pojecia do czego one wszystkie sluza, wiem natomiast ze akceptujemy zmine klawiszem "( C )". Jesli nazwa wskoczyla nam w miejsce stadium, pozostaje zapisac plik, do tego celu sluzy klawisz "(S)". Wtfedit zmieniony plik zapisuje jako kopie dodajac przed nazwa pliku 1, czyli szukamy sobie pliku 1message_xxx.wtf, podmieniamy nazwami z instniejacym, przeladowujemy ustawienia serwera i mozemy sie cieszyc /move hokus-pokus. Ta metoda ma jednak pewna wade. Przypuszczam ze problem jej tkwi w linijce 234 07 00 7 Stadium. Mianowicie, mimo ze zmienilismy nazwe stadium na inna to i tak /move stadium przeniesie nas do icarusa.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|